Drukbezette terrasjes, smeulende barbecues, knusse stadsfestivals en grootse openluchtevenementen… Het zijn onmisbare ingrediënten voor een op en top Belgische zomer, net zoals een goed glaasje.
Toost en feest je in goed gezelschap? Dan is BOB uiteraard ook van de partij. Dit keer in een gloednieuwe campagne van de gewesten in samenwerking met het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid, de Belgische brouwers en Assuralia.
In een zomerfrisse verpakking staat 1 levensbelangrijke kernboodschap centraal: ‘BOB, altijd nul op’. Ben je BOB? Dan ben je het van begin tot eind. Van a tot z. Van aperitief tot digestief. Van de eerste santé tot de laatste tournée. Zo ben je er als verwittigd feestvierder meteen twee waard, want rijden en drinken gaan nooit samen.
Rijden onder invloed blijft helaas een probleem in België. Zet je schouders mee onder de nieuwe BOB-campagne en help het aantal verkeersslachtoffers door alcohol te doen dalen!